Vill du samarbeta med oss?

Vill du hjälpa oss att leverera kvalitet och lyx i vardagen? Vi söker samarbetspartners som delar våra värderingar.

Vem du är

Du en privatperson eller så har du en verksamhet idag som passar in i någon av våra teman: fest, dans, smaker, kultur, konst, länder, verksamhetsbesök, lokalt, lek.

Du har en tjänst som kan leveres på plats – eller virtuellt (vi använder Zoom).

Om du har ett evenemang som behöver fysisk närvaro, så finns du i Skåne, som är vår marknad i dagsläget.

Genom vår plattform erbjuder vi dig stöd

  • reklam
  • sökmotorer
  • sociala medier

 

Att vara synlig på vår webbplats hjälper dig att marknadsföra ditt namn och dina produkter till en attraktiv och ständigt växande kundgrupp. 

Vår plattform och våra evenemang annonserar och marknadsför vi med hjälp av:
direkt e-post till våra kunder, sociala medier (Facebook), reklam på sökmotorer (Google och Bing), aktiv användning av sökmotorer (optimering), annons i dagstidningar.

  • betalning
  • faktura
  • biljett
  • inställt evenemang

 

När du samarbetar med SeniorLyx tar vi kunderna till dig. 

I vår evenemangskatalog finns det massor av upplevelser som kunden kan välja mellan. Anmälning och köp av biljett sker direkt via vår plattform. Vi ansvarar således för att ta betalt från kunden och du får pengarna direkt från oss. 

Vi håller kunderna informerade om evenemanget som de anmäler sig till och vi utfärdar och skickar biljetten till dem. Du som leverantör får löpande information om antalet anmälda till ditt evenemang. 

Vårt samarbete ska vara lönsamt för dig. Om ett evenemang har för få anmälda kan det ställas in. Även här hanterar vi det praktiska: vi meddelar kunderna och återbetalar pengarna.   Event kan ställas in om det inte finns tillräckligt med deltagare. Det säkerställer lönsamhet för dig. Vid avbokning av evenemanget är vi ansvariga för återbetalning av köpta biljetter.

  • uppdragsavtal
  • registreringslista
  • verktyg för biljettkontroll

 

Vårt samarbete regleras genom ett avtal där samtliga villkor och åtaganden framgår tydligt. På detta sätt blir det inga missförstånd och alla förutsättningar kommer vi överens om tillsammans på förhand. Vi ombesörjer att detta upprättas.

Du får löpande information om antalet deltagare till ditt evenemang. Dagen efter sista anmälningsdagen får du en komplett deltagarlistan med all den information som du behöver. Det enda du behöver göra är att leverera din tjänst och att göra kunderna nöjda.

För evenemang med många deltagare kan du använda vår iPhone-applikation för att göra en smidig incheckning och biljettkontroll.

  • kvalitetsuppföljning
  • nya tjänster
  • sammansatta tjänster 

 

Vi hjälper dig att förbättra dina tjänster. Efter varje genomförd evenemang gör vi en kvalitetsuppföljning vars resultat du får ta del av. På detta sätt får du direkt återkoppling från kunderna om vad de tyckte fungerade och vad som inte fungerade. 

Ibland blir 2 + 2 mer än 4! Vi kan hjälpa dig att sätta ihop din tjänst med andra leverantörers tjänster som tillsammans ger mycket mer upplevelse till kunden. 

Vi är öppna för nya idéer och tror på att innovation har ett stort värde. Tillsammans med våra leverantörer vill vi skapa något nytt och annorlunda. Låt oss prova det tillsammans!

Vad vi förväntar oss av våra samarbetspartners

Från vårt perspektiv innebär samarbetet med våra leverantörer att vi kan ge våra kunder det vi har lovat. Vi arbetar hårt att vårda och utveckla samarbetet med våra leverantörer. Därför förväntar vi från dig: 

  • att du alltid strävar efter att ge kunderna det bästa service
  • att vi tillsammans ska arbeta för att nå lönsamhet för båda parter
  • att du aktivt bidrar till förbättringar av upplevelserna.

Intresserad? Hör av dig!

Denna webbplats använder cookies för att hjälpa oss att ge dig den bästa upplevelsen när du besöker. Genom att använda denna webbplats godkänner du vår cookiepolicy.